یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۶
«آبشن»، «داستان‌های شرلوك هلمز» را روايت می‌كند

«داستان‌هايي از شرلوك هلمز» و پنجمين عنوان از مجموعه‌ي «قصه‌هاي شيرين» برخي از كتاب‌هاي تازه‌ي انتشارات آبشن براي نوجوانان است. اين ناشر اين روزها مشغول آماده كردن كتاب صوتي مجموعه‌ي «قصه‌هاي شيرين» نيز هست.

ايبنا نوجوان: «انتشارات آبشن» كتاب‌هاي تازه‌اي براي نوجوانان منتشر مي‌كند.
«فرزاد رضايي» مدير اين انتشارات در اين‌باره به خبرنگار ما گفت: «پنجمين جلد از مجموعه‌ي «قصه‌هاي شيرين» را آماده كرده‌ايم كه احتمالاً تا چند هفته‌ي ديگر منتشر مي‌شود. اين كتاب، داستان‌هايي از مرزبان‌نامه را شامل مي‌شود؛ ضمن ‌اين‌كه قرار است از اين به بعد كتاب‌هاي اين مجموعه را همراه با كتاب صوتي آن منتشر كنيم. اكنون هم كتاب صوتي «قصه‌هاي شيرين از افسانه‌هاي ژاپني» آماده است.» 

از اين مجموعه تا كنون «قصه‌هاي شيرين از افسانه‌هاي ايراني»، «قصه‌هاي شيرين از كليله و دمنه» و «قصه‌هاي شيرين شب» به كوشش «طاهره خليلي كسمايي» منتشر شده است.
به گفته‌ي رضايي قرار است همه‌ي كتاب‌هاي اين مجموعه به صورت صوتي نيز تهيه شود.

اين ناشر درباره‌ي آثار ديگري كه براي نوجوانان منتشر مي‌كند گفت: «امين توكلي از مدتي پيش مشغول ترجمه‌ي كتاب «داستان‌هايي از شرلوك هلمز» است. بعد از تمام شدن ترجمه، كتاب را براي انتشار آماده مي‌كنيم.»
شرلوك هلمز يكي از مشهورترين شخصيت‌ها در ادبيات پليسي است كه توسط «آرتور كانن دويل» خلق شده است. 
شهرت هولمز به خاطر قدرت استثایی او در مشاهده جزئیات و به نتيجه رساندن پرونده‌هاي جنايي بر اساس آن است.

انتشارات آبشن مجموعه داستان‌هايي از «پروين اعتصامي» را هم آماده‌ي چاپ كرده است. اين مجموعه‌ي شش جلدي شامل بازنويسي «فرشته رامشيني» از برخي شعرهاي اعتصامي به صورت داستان است.
«مورچه و فيل»، «مورچه و حضرت سليمان(ع)»، «طوطي شكرشكن» و «لطف حق» برخي از عناوين اين مجموعه‌اند.

انتشارات آبشن، از سال 1382 و با انتشار كتاب براي كودكان و نوجوانان كار خود را آغاز كرده و تا كنون بيش از 200 عنوان كتاب براي بچه‌ها به كتاب‌فروشي‌ها فرستاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها