شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
رقابت اصفهانی‌ها در  20 مسابقه کتابخوانی

20 مسابقه آنلاين كتابخواني ويژه عموم مخاطبان با هدف ارتقاي مطالعه مفيد و ترويج كتابخواني در استان اصفهان برگزار می‌شود.-

مدیر روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این باره اظهار کرد: دو مسابقه مكتوب كتابخواني ویژه سربازان، نظاميان و اصناف و چهار مسابقه آنلاين ويژه كم بينايان و نابينايان برگزار خواهد شد. 16 مسابقه دیگر برای سایر اقشار برگزار می‌شوند. 

محسن منتظرالقائم افزود: فايل منابع مسابقات از طريق شبكه كتابخوانان حرفه‌اي به نشانی www.booki.ir قابل دسترسی خواهد بود.

وی با اشاره به تجربه نخستين دوره مسابقات مكتوب ويژه نظاميان و سربازان و اصناف، گفت: تعامل و رایزنی با شاغلان حرفه‌های آزاد، بازاريان، كاركنان كارخانه‌ها و... و همچنین ارتباط با سازمان‌ها و ارگان‌هاي استانی برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات انجام شده است.

منتظرالقائم اظهار کرد: فرصت شرکت در این مسابقات تا پایان شهریور ماه تعیین شده و بیش از 30 عنوان کتاب در حوزه‌ها و موضوعات مختلف برای این قشرها پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به تعداد کتاب‌های مخاطبان این مسابقات گفت: برای عموم مخاطبان حدود 20 عنوان، برای کم‌بینایان و نابینایان حدود چهار عنوان و سه عنوان کتاب برای اصناف و سه عنوان برای نظامیان در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط