یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲
«آن مرد با باران می‌آید» منتشر شد

رمان نوجوان «آن مرد با باران می‌آید» نوشته وجیهه علی‌اكبری سامانی منتشر شد. این کتاب که درباره حضور قهرمان نوجوان داستان در وقایع سال‌های انقلاب است، روایتی عاطفی و دراماتیك دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از مركز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، وجیهه علی‌اكبری‌سامانی درباره موضوع این رمان گفت: این كتاب برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است و داستان آن درباره حوادث و اتفاقات چهار ماه پایانی انقلاب در سال 57 است؛ به طوری‌که روایت داستان از مهر سال 57 آغاز و تا 26 دیماه  كه فرار شاه بوده به پایان می‌رسد.
 
سامانی درباره شخصیت اصلی داستان افزود: شخصیت اصلی داستان  نوجوانی به نام بهزاد است. بهزاد كه بسیار كم سن و سال بوده، اطلاعات چندانی نسبت به انقلاب نداشته است. وی در رویدادهای انقلاب به انقلابی‌ها می‌پیوندد.
 
این نویسنده ادامه داد: یكی از عوامل جذابیت این داستان بیان حوادث به صورت عاطفی و دراماتیك است كه سبب جذابیت بیشتر داستان شده است.
 
رمان نوجوان «آن مرد با باران می‌آید» که در بخش نوجوان سومین جشنواره داستان انقلاب از سوی داوران به عنوان یكی از آثار منتخب برای چاپ شناخته شده بود، از سوی انتشارات سوره مهر راهی بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها