محمدجواد حاجی سلطانی، معاون بازرگانی انتشارات سروش در گفتوگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن اعلام این خبر کتاب «ارتباطشناسی» نوشته دکتر مهدی محسنیانراد را اثر پرفروش دیگر این مرکز در حوزه اجتماعی معرفی کرد که دوازدهمین چاپ خود را پشت سر نهاده است و کتاب درسی به شمار میآید.
وی درباره کتاب «برای مدیران» گفت: این اثر مجموعهای از گفتارها و گزیدههای کلام رهبری انقلاب اسلامی در حوزه مدیریت اسلامی را در بردارد. در این کتاب ویژگیهای مدیران و آنچه آنها برای ادای تکالیف مدیریتی خود در تحقق دولت اسلامی باید بدانند، از کلام رهبری استخراج شده است.
حاجیسلطانی درباره نحوه خریداری این اثر بیان کرد: به دلیل مضامین حوزه مدیریتی اثر، نهادها و موسسات دولتی بیش از مراکز پخش و کتابفروشیها از این کتاب استقبال کردند.
وی افزود: نخستین چاپ کتاب «برای مدیران» تیر ماه با شمارگان پنج هزار نسخه به بازار آمد و تمامی نسخههای آن به فروش رسید. اکنون در آستانه دومین چاپ کتاب هستیم. این نوشتار مطالب با ارزشی را درباره ویژگیهای اخلاقی، کاری و مهارتی مدیران بازگو میکند.
کتاب «برای مدیران» در 9 فصل مباحث مدیران؛ اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی، معنویت، اخلاق، گزینش همکاران، نظارت بر زیرمجموعه، مدیران انقلابی، وظایف و ویژگیها، آسیبشناسی و نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را ارایه میکند.
نخستین چاپ کتاب «برای مدیران» را انتشارات سروش تیر ماه سال جاری با شمارگان پنج هزار نسخه در 166 صفحه به بهای شش هزار و 500 تومان روانه بازار نشر کرد.
نظر شما