دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
فصلنامه آموزش مهندسی ایران به شماره پنجاه‌ و‌ هفتم رسید

پنجاه‌ و‌ هفتمین شماره فصلنامه آموزش مهندسی ایران، از سوی گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم در 150 صفحه منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این فصلنامه هشت مقاله علمی از سوی پژوهشگران به انتشار رسیده است.

حسین معماریان مقاله بازنگری برنامه‌های آموزش مهندسی را در این فصلنامه به چاپ رسانده است.

خوانندگان در ادامه، شناسایی شایستگی‌های محوری در آموزش مهندسی فناوری اطلاعات از دیدگاه اعضای هیات علمی و کار فرمایان را به قلم سعید احمدی و همکاران وی می‌خوانند.

آذر هاشمی در مقاله‌ای، تحلیل الزامات نظام آموزش ترکیبی از دیدگاه اعضای هیات علمی را در دانشگاه‌های رامین و شهید چمران اهواز مورد بررسی قرار داده است.

بررسی شناسایی شایستگی‌ها و مهارت‌های اشتغال‌زایی زنان در صنعت را نیز ابراهیم صالحی عمران در مقاله‌ای بررسی کرده است.

در این فصلنامه خوانندگان با ارزیابی برنامه‌های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی به قلم زهرا آراستی و همکار وی آشنا می‌شوند.

بررسی نقش محتوای پرسشنامه‌های ارزیابی بر جهت‌گیری دانشجویان در خصوص آموزش مهندسی دیگر مقاله‌ای است که از سوی علی عباسیان منتشر شده است.

تقویم کنفرانس‌ها و خلاصه مقالات به زبان انگلیسی نیز در پایان این فصلنامه 150 صفحه‌ای درج شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها