سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
سی‌ا‌مین جلد تسنیم به بازار کتاب می‌آید

مسوول اطلاع‌رسانی مرکز نشر اسراء از به پایان رسیدن مراحل نگارش و ویرایش سی‌‌امین مجلد از مجموعه تسنیم به قلم آیت‌‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی خبر داد.-

مهدی حسین‌تبار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: مجموعه تفسیر قرآنی تسنیم در قالب تفسیر آیه‌ به آیه و ترتیبی تالیف شده است. تاکنون 29 جلد آن که در برگیرنده نخستین سوره قرآن کریم تا آیه 126 سوره اعراف می‌شود، منتشر شده است.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود مجموعه تفسیر تسنیم در 80 مجلد راهی بازار کتاب شود، ادامه داد: سی‌ا‌مین جلد مجموعه تسنیم، همچنان تفسیر آیات سوره اعراف را شامل می‌شود. اینک مراحل نگارش و ویرایش این اثر به پایان رسیده و در روزهای آینده به مرحله چاپ و نشر می‌رسد.

مسوول اطلاع‌رسانی مرکز نشر اسراء اظهار کرد: بازدیدکنندگان بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از مجموعه کتاب‌های تسنیم استقبال بی‌نظیری کردند.

وی در ادامه از نوبت چاپ 137 کتاب مفاتیح الحیاة خبر داد و گفت: مفاتیح الحیاة از دیگر آثار منحصر به فرد آیت‌الله العظمی جوادی آملی به شمار می‌آید که اکنون در نوبت چاپ 137 با شمارگان پنج هزار نسخه قرار دارد که به زودی راهی بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط