وی با بیان اینکه کارآفرینی و خلاقیت یکی از مشتقات حوزه روانشناسی است گفت: بخشی از تحقیقات کتاب را نویسنده انجام داده و به ابداعات و کارآفرینیهای مختلف دانشجویان دانشگاه استنفورد پرداخته و بخش دیگر آن شامل تجربه شرکتهای نوآور است.
آلیاسین ادامه داد: گردآوری تجربههای دانشجویانی که با نتایج کارآفرینیهای خود به نقاط مختلف دنیا رفته، خدمات بسیاری را به سراسر مردم جهان ارایه دادهاند و مشکلات مردم را با نوآوریها حل میکنند، بخش دیگر مباحث این کتاب را شامل میشود.
وی با اشاره به مبحث بررسی راز کامیابی شرکتهای بزرگ دنیا، یادآور شد: از شرکتهایی که در این کتاب بررسی شدهاند میتوان به اَپل، گوگل و ... اشاره کرد، اینکه کارمندان آنها چگونه توانستند با ابداع و کارآفرینی به اوج موفقیت برسند.
آلیاسین با بیان اینکه بهرهمندی از خلاقیت و نوآوری نیازمند راهکارهای مختلف است، عنوان کرد: این کتاب میتواند برای جامعه جوان ایران که نیازمند خلاقیت و کارآفرینی است کاربردی باشد.
به گفته وی، کتاب«کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم» اوایل فصل زمستان توسط انتشارات هامون روانه بازار نشر خواهد شد.
نظر شما