دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۴
براي ساخت «40 سالگی» دنبال سرمايه گذار  مي گردم

«علیرضا رئیسیان» قصد دارد فیلم سینمایی «40 سالگی» را بر اساس رماني به همين نام بسازد. وي مي گويد: براي خلق اين اثر به دنبال جذب سرمايه از منابع خصوصي ام./

«عليرضا رئيسيان» نويسنده و كارگردان سينما و رئیس کانون کارگردانان سینمای ایران در گفت و گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) در توضيح اين مطلب اظهار داشت: به پيشنهاد يكي از دوستان ،كتاب «40 سالگي» اثر «ناهيد طباطبايي» را مطالعه كردم و به اين نتيجه رسيدم كه اين رمان قابليت تبديل شدن به يك فيلم بلند سينمايي را دارد. 

كارگردان فيلم «پرونده هاوانا» با بيان اينكه پروانه ساخت فیلم سینمایی «40 سالگی» را دريافت كرده، افزود: براي تهيه و توليد اين اثر اقتباسي به دنبال جذب سرمايه از منابع خصوصي ام.

وي درباره علاقه اش به ادبيات و ساخت آثاري در اين زمينه، گفت: براي نخستين بار است كه از يك رمان اقتباس مي كنم، اما هميشه به ادبيات  علاقه داشته ام و سعي كرده ام در فيلم هايي كه توليد مي كنم به آن بپردازم.

رمان «40 سالگي» به سرگذشت یک زن می پردازد که در بخش موسیقی کلاسیک ،اتفاقاتی برايش رخ مي دهد. این رمان به چاپ پنجم رسیده است.

فیلم های:«ریحانه»، «سفر»، «ایستگاه متروک» و «پرونده هاوانا» از جمله آثاري اند كه «عليرضا رئيسيان» كارگرداني آنها را به عهده داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط