شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
شکرخواه با «روابط عمومی از زاویه ارتباطات» به نمایشگاه آمد

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز میزبان جدیدترین کتاب دکتر یونس شکرخواه با عنوان «روابط‌عمومی از زاویه ارتباطات» است. این اثر شامل مجموعه مقالات دکتر شکرخواه درباره روابط عمومی است که توسط انتشارات سیمای شرق عرضه شده است.

امیر لعلی، عضو هیات مدیره انتشارات «سیمای شرق» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: 15 مقاله تخصصی درباره موضوعات روابط عمومی و ارتباطات از دکتر شکرخواه در این کتاب ارائه شده است.

وی افزود: مقاله‌هایی مانند «آشنایی با ریشه‌های انقلاب جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی»، «ارتباطات دیجیتال چیست؟»، «سواد رسانه‌ای چیست؟»، «روابط‌عمومی دیجیتال چیست؟»، «انفجار بزرگ خاموش: دیجیتال شدن روابط‌ عمومی»، «روابط‌ عمومی مدرن: رسانه‌ای‌تر شدن و گلوبال‌تر»،«نوآوری چطور اشاعه می‌یابد؟» و «آشنایی با الزامات و اهداف شبکه‌ای شدن» در این کتاب درج شده‌اند.

لعلی با بیان‌ این‌که دکتر شکرخواه پیش از این و در دومین همایش روابط‌عمومی الکترونیک به عنوان استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک انتخاب و معرفی شده است یادآور شد:‌ از «دارایی‌های دیجیتال چگونه مدیریت می‌شوند»، «بازاریابی چیست؟»، «روش‌های عمده در تبلیغات چیست؟»، «تبلیغات سینمایی و تلویزیونی چیست؟»، «تبلیغات بیرون از خانه چیست؟»، «تبلیغات در نقطه خرید چیست؟» و «چرا و چطور هدیه بدهیم» نیز می‌توان به عنوان دیگر مقالات این کتاب نام برد.

به گفته وی، این 15 مقاله توسط شکرخواه نوشته یا ترجمه شده است و با تخفیف 30 درصد در نمایشگاه عرضه می‌شود. کتاب «روابط‌عمومی از زاویه ارتباطات» در 128 صفحه با قیمت 100 هزار ریال توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.

غرفه انتشارات سیمای شرق در سالن شبستان، ردیف 19، غرفه هفت قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها