دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۴
ضرورت ساخت فيلمي درباره زندگي پيامبر(ص)

«جهانگير الماسي» از توقف نگارش فيلمنامه اي درباره زندگي پيامبر اسلام(ص) خبر داد و گفت: براي نگارش فيلمنامه اين اثر تحقيقات گسترده اي انجام گرفت اما به دليل مشغله زياد و نيز تا زمان تامين منابع مالي، ترجيح دادم فعلا اين پروژه را متوقف نگه دارم._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، «جهانگير الماسي» بازيگر و كارگردان سينما و تلويزيون، قصد داشت فيلمي با نام «من هم يك انسانم» درباره ابعاد مختلف زندگي حضرت محمد(ص) را به تصوير بكشد.

وي مي گويد: معتقدم تا به حال در هيچ فيلمي به حريم زندگي ايشان پرداخته نشده و حتي در فيلم «محمد رسول‌الله» هم تنها 10 درصد از شخصيت، انديشه و فرازهاي زندگي اين بزرگوار به تصوير كشيده شده است. 

الماسي قصد داشته در فيلم خود به طور غيرمستقيم به زندگي حضرت محمد (ص) بپردازد. 

فيلم «من هم يك انسانم» زندگي زن و شوهري مسلمان را روايت مي كند كه با مليتي ايراني و مصري در ارتباط با آموزه‌هاي ديني و سيره نبوي به درك تازه‌اي از اعتقادات خودشان مي‌رسند.

اين فيلمساز اميدوار است با تامين منابع مالي از سوي دست‌اندركاران سينماي ايران، ساخت فيلمي فاخر و ارزشمند درباره زندگي حضرت محمد(ص) را از سر بگيرد. 

الماسي در سال 1371 براي ساخت فيلم «زماني براي اميرعلي» موفق به دريافت بهترين جايزه كارگرداني در جشنواره فيلم كودك اصفهان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط