"بهرام عظيمي" از سازندگان و نويسندگان حوزه انيميشن، آثار ادبي و مكتوب كشورمان را از مهم ترين منابع براي ساخت بازيهاي رايانهاي عنوان كرد.
وي در ادامه با اشاره به اين كه نبايد نگاه ما در ساخت اين گونه بازي كپي برداري از آثار بيگانه باشد، افزود: افسانهها و قصههاي مكتوب ايراني مانند شاهنامه داراي معما و رمز گشايي هستند و اين پتانسيل را براي دستمايه قرار گرفتن براي ساخت بازي رايانه اي دارند.
خالق انيميشن هاي ترافيك تصريح كرد: در ساخت اين آثار بايد از احاديث و روايات و داستان هاي قرآني نيز بهره برد و آنها را بن مايه ساخت بازي ها قرار داد.
اين انيماتور ادامه داد : ساخت بازي هاي رايانه اي با اقتباس از اين كتاب ها نسل نو را با گنجينه ادبيات كشور آشنا مي سازد.
عظيمي نويسنده و كارگردان انيميشنهايي چون ترافيك، مجموعه انيميشنهاي شهر من، انيميشنهاي ايمني گاز و بهينهسازي و همچنين مسوول بخش انيميشن معاونت هنري سازمان فرهنگي – هنري شهرداري تهران است.
نظر شما