جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۱
نگارش ششمین قسمت از فیلمنامه «خانوم كوچيك»

«سهيلا علوي زاده» ششمین قسمت از فيلمنامه مجموعه تلويزيوني «خانوم كوچيك» را به نگارش درآورد. این فيلمنامه از شش سالگي «پروين اعتصامي»، يعني زماني كه او سرودن شعر را آغاز كرده، شروع مي شود و تا مرگ اين شاعر نامدار ادامه می یابد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «سهيلا علوي زاده» با اشاره به وضعيت نگارش اين مجموعه گفت: تاكنون شش قسمت از سريال نوشته شده و مابقي آن نيز در حال نگارش است.
 
وي افزود: اين مجموعه براي بيست و شش قسمت تنظيم شده و بنابر توافق انجام گرفته با مرکز سیمافیلم، مي بايست تا اسفندماه سال جاري، نگارش فيلمنامه «خانم کوچیک» به پایان برسد.

نويسنده «خانوم كوچيك» با اشاره به روايت داستان در رمان اظهار داشت: روايت در كتاب توسط سوم شخص عيني صورت مي گيرد و در مرحله اقتباس تغييراتي در آن حاصل شده است.
 
داستان فيلمنامه «خانوم كوچيك» از شش سالگي پروين اعتصامي يعني زماني كه او سرودن شعر را آغاز كرده، شروع مي شود و تا مرگ اين شاعر معاصر ادامه خواهد یافت.
 
علوي زاده بيش از هفت ماه مشغول تحقيق پيرامون زندگي «پروين اعتصامي» بوده است. ماحصل اين تحقيقات، فيلمنامه اي است در بيست و شش قسمت و با محوريت زندگي اين شاعره پرآوازه ايراني. 

اين فيلمنامه توسط «پوران درخشنده» جلوي دوربين خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط