یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
فراخوان اهدای کتاب به مناطق کم‌برخوردار منتشر شد/ اهدای 446 هزار جلد کتاب به روستاها

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان قصد دارد جهت ترویج و تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای چهارمین بار کتابخانه‌های مناطق کم‌برخوردار روستایی و شهری را تجهیز کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به مناسبت بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه سال 1396 انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان قصد دارد با مدد و همکاری ناشران فرهیخته حوزه کتاب کودک و نوجوان جهت ترویج و تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای چهارمین بار کتابخانه‌های مناطق کم‌برخوردار روستایی و شهری را تجهیز کند.

ناشرانی که مایل به همکاری و اهدای کتاب هستند، روزهای یکشنبه (14 آبان) تا چهارشنبه (17 آبان) با تلفن‌های 7-88918836 تماس حاصل کنند.

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان با یاری ناشران در سه سال گذشته به کتابخانه های مناطق کم برخوردار روستایی توسط نهاد کتابخانه های عمومی بیش از 446 هزار جلد کتاب اهدا کرده است.

بر اساس خبر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک، تعداد کتاب‌های اهدایی در سال 93 برابر با 125 هزار و 963 جلد، در سال 94 برابر با 194 هزار و  645 جلد و در سال 95 برابر با 125 هزار و 886 جلد کتاب بوده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها