صاحب این کتاب فروشی در گفتگو با خبرنگار گاردین یکی از رموز موفقیت خود در طول چهار قرن را خلاقیت عنوان میکند که با وجود فراز و نشیب بازار کتاب در جهان هنوز هم می تواند حیات داشته باشد.
روزنامه گاردین در گزارشی درباره این کتابفروشی یکی از رموز حیات این کتاب فروشی را در ویژگیهای آن ارزیابی میکند که باعث شده است سالهای سال به حیات خود ادامه دهد.
صاحب این کتاب فروشی در گفتوگو با خبرنگار گاردین یکی از رموز موفقیت خود در طول چهار قرن را خلاقیت عنوان میکند که با وجود فراز و نشیب بازار کتاب در جهان هنوز هم می تواند حیات داشته باشد.
مسئولان این کتاب فروشی اعتقاد دارند هر کتاب فروشی باید شخصیت خود را در کتاب فروشی حفظ کند و تنها با انتشارات خاصی کار کند که میتوانند اعتماد مردم را جلب کنند.
این کتابفروشی آثاری که عرضه میکند از انتشارات خاصی انتخاب میکند و در کنار کتاب یک سری محصولات دیگر مثل حتی کادوهای کریسمس عرضه میکند.
گیرارد مدیر این کتابفروشی میگوید آینده بستگی به نوع کار کتابفروشان بستگی دارد. شاید آمازون رقیب جدی کتاب فروشان سنتی باشد ولی باید همه اتفاقات در بازار کتاب را رصد کرد.
نظر شما