پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
خدمات «تبیان» در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن

مسئول بخش نوآوری تبیان به تشریح فعالیت‌های این موسسه در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، محسن رجبی؛ مسئول بخش نوآوری تبیان که با وب‌سایت تبیان در نمایشگاه مجازی قرآن حضور دارند، درباره فعالیت این موسسه اظهار کرد: موسسه تبیان از سال 1380 در حوزه محتوایی فضای مجازی کار خودش را آغاز کرده و یکی از مراجع محتوایی مناسب برای خانواده‌های ایرانی است.
 
وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در نمایشگاه در آن فعالیت می‌کنیم، سایت مشاوره تبیان است. مخاطبان می‌توانند سوالات و ابهامات خود درباره مسائل مختلف علمی، درسی، مذهبی، روان‌شناسی و... را در این مرکز پیدا کنند، یا با ثبت پرسش از کارشناسان مرکز پاسخش را بخواهند.
 
مسئول بخش نوآوری تبیان تاکید کرد: این موسسه در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در بخش خدمات و ارائه محتوا نیز ارائه خدمت می‌کند.
 
رجبی گفت: در بخش خدمات و ارائه محتوا به ترتیب سایت‌های «فکر آنلاین» که محتواهای قرآنی مختلفی را داخل خودش جای داده و سایت «کدومو» که بحث ارزیابی محتواها برای خانواده‌ها را مدنظر قرار داده را داریم؛ در بخش محتوا سرویس‌های مختلفی از جمله نکات قرآنی جزء‌های قرآن کریم برای زندگی موفق را داریم که به‌صورت روزانه در ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود؛ تمامی این خدمات به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند.
 
برای مشاهده بخش تبیان https://www.iqfa.ir/fa/news/579040 کلیک کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها