چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
پیگیر توقعات اهالی فرهنگ هستم

محمد‌مهدی اسماعیلی، در جریان بازدید از موسسه هنرمندان پیشکسوت، محل تزریق واکسن کرونای هنرمندان گفت: هنرمندان، از روند واکسیناسیون رضایت دارند؛ به‌طور کلی جامعه هنری توقعاتی درباره واکسیناسیون دارند که موظف به پیگیری آن‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، محمد‌‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز چهارشنبه(10 شهریور‌ماه) با حضور در موسسه هنرمندان پیشکسوت در جریان واکسیناسیون هنرمندان قرار گرفت. در این بازدید اسماعیلی، با چند تن از هنرمندان از‌جمله مولفان گفت‌و‌گوی کوتاهی داشت و در جریان وضعیت فعالیت آن‌ها قرار گرفت.
 
اسماعیلی درباره واکسیناسیون هنرمندان با بیان این مطلب که از همه دست‌اندرکاران واکسیناسیون اهالی فرهنگ و هنر تشکر می‌کنم، عنوان کرد: هنرمندان، از روند واکسیناسیون رضایت دارند. به‌طور کلی جامعه هنری توقعاتی درباره واکسیناسیون دارند که موظف به پیگیری آن‌ها هستیم. در دوره جدید بنای دولت این است که با حداکثر توان، بخش‌ عمده‌ای از این مشکلات را کاهش دهد.
 
وی ادامه داد: این مشکلات، مشکلات بزرگی نیست که امکان رفع آن‌ها وجود نداشته باشد. همه تلاش من و همکارانم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین دولت سیزدهم، دنبال رفع مشکلات جامعه هنری هستیم. 

نزدیک به 500 نفر از هنرمندان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه همسرانشان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها