دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۹
«تجربيات من» را به نگارش در خواهم آورد

نايب قهرمان كاراته بانوان آسيا ضمن اعلام اين كه به زودي نگارش كتاب «تجربيات من» را آغاز خواهد كرد، افزود: علاقه فراواني به مطالعه دارم، زيرا با مطالعه كتاب در موضوعات مختلف مي‌توان بر ميزان آگاهي‌هاي خود افزود. بر همين اساس و به منظور ثبت تجربياتم، به زودي دست به قلم مي‌برم و تجربياتم را به صورت مكتوب با عنوان «تجربيات من» در اختيار علاقه‌مندان به ورزش قرار مي‌دهم.

هلن سپاهي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين كه دستيابي به نتايج درخشان، جز از طريق مطالعه صورت نمي‌گيرد، تاكيد كرد: ورزشكاران بايد در هر دو جنبه جسمي و علمي رشد كنند؛ زيرا اين دو بخش لازم و ملزوم يكديگرند و بدون آنها ورزشكار نمي‌تواند به نتيجه مطلوب دست پيدا كند.

وي پيشرفت خود را مرهون بهره‌گيري از مطالعه، تمرينات مداوم و استفاده از تجربيات مربيان كاركشته دانست و تصريح كرد: احساس نياز ورزشكاران به اطلاعات از طريق مطالعه، سبب بالا رفتن فرهنگ كتابخواني مي‌شود و اين موضوع، ضرورت افزايش سطح آگاهي ورزشكار با استفاده از ابزار كتاب و كتابخواني را مي‌رساند.

نايب قهرمان كاراته بانوان آسيا علت پيشرفت سريعش در مطالعه را پژوهش در اينترنت و كسب تجربه از مربيان عنوان كرد و افزود: بايد با كسب علم، زمينه پيشرفت بيشتر را فراهم كرد. 

سپاهي كه از حضورش در مسابقات ژاپن به علت داشتن حجاب ممانعت به عمل آمد، از حمايت، دلسوزي و احقاق حق مسوولان سازمان تربيت بدني و فدراسيون كاراته جمهوري اسلامي ايران قدرداني كرد.

برترين عناويني كه هلن سپاهي در رشته كاراته به آنها دست يافته است، عبارتند از: مدال نقره آسيا و اقيانوسيه در مسابقات بين‌المللي سال 1383 در مالزي، دو مدال طلاي تيمي و انفرادي جام وحدت دوستي در سال 1386 به ميزباني كشورمان، مدال طلاي مسابقات تيمي آسيايي اقيانوسيه در هنگ كنگ، مدال برنز انفرادي در مراكش و مدال طلا در كاتاي انفرادي مسابقات دانشگاه آزاد كره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها