سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۶
جايي براي تاسيس كتابخانه نداريم

مسوول روابط عمومي فدراسيون تكواندو گفت: ورزش تكواندو از منابع پربار و مطابق دانش روز بهره‌مند است، ولي متاسفانه ما فضاي مناسبي براي تاسيس كتابخانه در اين فدراسيون در اختيار نداريم و سازمان تربيت بدني نيز قصد دارد زميني را كه در اختيار فدراسيون قرار داده، پس بگيرد!

آرش فرهاديان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به كمبود فضا در ساختمان فدراسيون تكواندو افزود: يكي از مسائل مورد توجه در فدراسيون تكواندو، اختصاص مكاني براي تاسيس كتابخانه است. 

وي با بيان اين كه «ورزش در كشورمان و در دنيا علمي شده و نياز به مطالعه و به‌روز رساني آن توسط آثار مكتوب دارد»، اظهار داشت: تا چند سال پيش استفاده از روش‌هاي قديمي در برنامه‌هاي فدراسيون  و تمرينات ورزشكاران بسيار مرسوم بود ولي طي سال‌ها اخير، لزوم مطالعه و تاثير به‌سزاي آن بر روند پيشرفت ورزش با حداقل زمان و هزينه كاملا احساس شده است.

مسئول روابط عمومي فدراسيون تكواندو، نگارش كتاب‌هاي تخصصي ورزشي را بسيار مهم توصيف كرد و ادامه داد: اين كار به در اختيار داشتن منابع خوب و موثق و همچنين اطلاعات جامع نياز دارد و خوشبختانه بسياري از پيشكسوتان از جمله پوراصل خدامرادي و روبن شاهورديان اقدام به نگارش كرده‌اند.

فرهاديان كه خود نيز از مربيان و قهرمانان تكواندو است، موفقيت در ورزش را منوط به مطالعه و برنامه‌ريزي دقيق، منظم و دائمي دانست و گفت: با توجه به اين كه ورزشكاران اين رشته داراي مدارك عالي دانشگاهي هستند، ما به‌صورت مدون اقدام به برگزاري دوره‌هاي آموزشي ارتقاي اطلاعات و مسايل مربوط به دوپينگ در سطح كشور براي مربيان و ورزشكاران مي‌كنيم و از اين راه جديدترين آمارها و اطلاعات درباره دوپينگ را در اسرع وقت به ورزشكاران و ملي‌پوشان انتقال مي‌دهيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها