سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
بازدید مردم از نمایشگاه کتاب دین فوق‌العاده بود

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم درباره نمایشگاه کتاب دین گفت: حضور مردم در شب آخر برپایی نمایشگاه کتاب دین فوق‌العاده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، حجت‌الاسلام‌ سید‌احمد طباطبایی‌نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دین، با اشاره به اینکه مشارکت در تبلیغات این نمایشگاه توفیقی برای سازمان فرهنگی شهرداری قم بود، گفت: حضور مردم در شب آخر برپایی نمایشگاه کتاب دین فوق‌العاده بود. انتظاری که از مردم قم می‌رود این است که از نمایشگاه کتاب دین استقبال کنند و ناشران حوزه کتب دینی نیز در این نمایشگاه حضور پرشوری داشته‌اند.
 
طباطبایی‌نژاد با تاکید بر اینکه نمایشگاه کتاب دین به نیازهای افراد مختلف خانواده در سنین مختلف توجه کرده است، گفت: اختصاص تخفیف 20 درصدی با استفاده از بن خرید کتاب و همچنین تخفیف 10 تا 30 درصدی که از سوی ناشران ارائه شده موجب افزایش انگیزه مردم برای خرید کتاب شد.
 
سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم بیان کرد: نقش کتاب در حوزه فرهنگ و اندیشه بی‌بدیل است و نرم‌افزارها و ابزارهای نوین هیچ‌گاه جای کتاب را در حوزه آموزش، پژوهش و تفکر نمی‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه قم در حوزه نشر و به‌ویژه در حوزه نشر دینی جایگاهی ویژه در کشور دارد، گفت: به‌دنبال این هستیم تا از ظرفیت‌های موجود قم ازجمله ناشران، نویسندگان و خوانندگان کتاب به صورت مطلوب‌تر برای ارتقاء جایگاه گردشگری قم استفاده کنیم.
 
طباطبایی‌نژاد به مشارکت و تولیدات سازمان فرهنگی شهرداری قم در چاپ کتاب‌های مرتبط با کنگره ملی شهدای استان قم اشاره کرد و گفت: تلاش این بود که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت کتاب‌های فاخر به نتایج مورد نظر برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها