پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
ایده خوب نمایشگاه مجازی فرصتی برای ناشران و مخاطبان کتاب است

مدیر انتشارات «شمال پایدار» گفت: شرکت در نمایشگاه مجازی کتاب، این فرصت را برای ناشران فراهم کرده تا مدتی بعد از پایان نمایشگاه هم بتوانند کتاب‌های خریداری شده را ارسال کنند ضمن اینکه ویژگی ممتازی هم برای مخاطبان است.

فاطمه لطفی در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ساری اظهار کرد: انتشارات «شمال پایدار» در شانزدهمین سال فعالیت خود قرار دارد و تاکنون در 12 دوره حضوری و چهار دوره مجازی در نمایشگاه کتاب تهران حضور است.

وی با اشاره به افزایش قیمت کتاب، برگزاری نمایشگاه مجازی را فرصت مهمی برای ناشران و مخاطبان کتاب دانست و افزود: هم ناشران و هم مخاطبان کتاب، از محل زندگی خود می‌توانند به خرید و فروش کتاب بپردازند که صرفه‌جویی در وقت و هزینه را به همراه دارد.

مدیر انتشارات شمال پایدار گفت: شرکت در نمایشگاه مجازی کتاب، این فرصت را برای ناشران فراهم کرده تا مدتی بعد از پایان نمایشگاه هم بتوانند کتاب‌های خریداری شده را ارسال کنند، گفت: ایده بسیار جالبی است و باعث می‌شود ناشران در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب، وقت خود را صرف ارائه کتاب کنند و درگیر ارسال کتاب‌ها نباشند و این فرآیند پس از پایان نمایشگاه، صورت پذیرد.



این ناشر مازندرانی با اشاره به اینکه در سال‌های ابتدایی فعالیت، خیلی شناخته شده نبودیم، تصریح کرد: اکنون به واسطه حضور مداوم در نمایشگاه کتاب تهران، از ناشران شناخته شده در سطح کشور هستیم و می‌توان ادعا کرد 80 درصد از مخاطبان ما خارج از استان مازندران و از دیگر استان‌ها هستند.

لطفی که ناشر کتاب‌های تربیت بدنی دانشگاهی است، ادامه داد: امسال با 300 عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور خواهیم یافت.

وی برای حضور گسترده‌تر ناشران استانی در نمایشگاه کتاب 1402 ، خاطرنشان کرد: داشتن اتحادیه منسجم می‌تواند این فرصت را فراهم کند تا ناشران بیشتری در این نمایشگاه شرکت کنند چرا که از ناشران ممتازی در مازندران برخوردار هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها