چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
برگزاری کنفرانس ملی «نهج البلاغه» در ۲۸ و ۲۹ آذرماه در یزد

یزد - رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) یزد از برگزاری کنفرانس ملی « نهج البلاغه» در ۲۸ و ۲۹ آذرماه سال جاری به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در یزد، احمد محتشمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری  از برگزاری کنفرانس ملی نهج البلاغه به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) یزد خبر داد.

وی افزود: این کنفرانس با عنایت به رسالت ذاتی ما برای ساماندهی فعالیت‌های اشتغالزایی و همچنین رسالت فرهنگی و بینشی دانشگاه بر اساس مبانی اصیل تفکر اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) یزد ادامه داد: این رویداد علمی و تخصصی با رویکرد کار و تولید و نقش آن در تعالی جامعه مطرح شده است.

محتشمی بیان کرد: کنفرانس ملی نهج البلاغه در تاریخ ۲۸ و ۲۹ آذرماه مقارن با روز وحدت حوزه و دانشگاه در یزد برگزار می‌شود.

وی گفت: این رویداد با حمایت مرکز علمی و حوزوی معتبر کشور و استان برگزار می‌شود که دانشگاه‌های مطرح استان و مراکز مرتبط با حوزه‌های علمیه کشور و نهج البلاغه از جمله این مراکز هستند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) یزد گفت: در این رویداد علمی پذیرش مقالات و داوری آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که کمیته علمی آن نیز از اساتید و متخصصان این حوزه تشکیل شده است.

وی گفت: هدف اصلی نگاه عمیق به کتاب نهج البلاغه و ایجاد رویکرد تازه در کار و تولید است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط