چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
آغاز توزیع کتاب در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری زنجان

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: توزیع کتاب در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان آغاز شد.

حجت‌‌الاسلام علیرضا عیسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان توزیع کتاب‌های موضوعی کودک در مراکز کانونی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور 845 هزار جلد کتاب در مراکز کانونی توزیع خواهد شد، اضافه کرد: هنوز سهمیه استان زنجان مشخص نشده است، اما توزیع کتاب‌ها در 16 مرکز ثابت، 10 کتابخانه سیار و یک کتابخانه پستی انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: کتاب‌های توزیعی شامل ۹۱ عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات کانون و ۲۵ عنوان کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های انتخابی از جمله آثار فاخری است که برخی حتی برگزیده جایزه کتاب ماه و سال است، اضافه کرد: هدف از این اقدام غنی‌تر کردن کتابخانه‌های مراکز کانون پرورش فکری است.

عیسی‌خانی افزود: با آغاز فصل تابستان۱۰ عنوان سرگرمی سازنده و بازی فکری از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان‌های «بازی با کش، ماسک، صورتک، خشک کن گیاهان، تنگرام، بندک، خدا دوست دارد خدا دوست ندارد، پلکان، همه چیز با اتصالات ساده، گردونه تصویر و یک تار سبیل» نیز در بین مراکز کانونی توزیع می‌شود.

وی همچنین از آغاز کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری زنجان خبر داد و گفت: ۴۵ عنوان فعالیت در ۲۴۶ کارگاه حضوری کارگاه در رشته‌‎های فرهنگی هنری و ادبی ویژه رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: این دوره‌ها برای گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها