یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی‌

آذربایجان‌غربی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت هفته دولت، طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

خدیجه معصومی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: به مناسبت هفته دولت، طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در روزهای 7 و 8 شهریورماه اجرا می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند طی دو روز متوالی با مراجعه به پرتال کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه و دریافت کد تخفیف، به صورت رایگان و برای یکسال به عضویت کتابخانه مورد نظر خود درآیند.
 
معصومی با اشاره به برپایی موکب «کتابخانه حسینی» در مرز تمرچین شهرستان پیرانشهر گفت: پیاده‌روی اربعین، رویداد عظیم فرهنگی و اجتماعی است و موکب این اداره کل با ارائه خدمات مختلف فرهنگی ترویجی و با هدف پاسداشت و ترویج آئین بزرگ پیاده‌روی اربعین، خدمت رسانی فرهنگی، توجه به نیازهای مطالعاتی زائرین و محقق ساختن شور و شعور حسینی، میزبان زائرین به ویژه کودکان و نوجوانان خواهد بود.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود: توزیع بسته فرهنگی «توشه راه زائر» شامل کتابهای صوتی و کلیپهای موضوعی، طرح زیارت به نیابت شهدا، پرده‌خوانی و نقالی، قصه‌گویی، اوریگامی، نمایشگاه کتاب، نقاشی و رنگ آمیزی با عنوان «پدر مهربان»، عضویت رایگان، اجرای پویش «کتاب دستت چیه؟»، نشست ادبی با همکاری محافل ادبی، خاطره نویسی، طرح بیعت با شهدا، پویش کتابخوانی  کتاب عشق، تهیه و توزیع بسته‌ها و اقلام فرهنگی، از برنامه‌های پیش‌بینی شده در کتابخانه حسینی در اربعین حسینی است.

به گزارش ایبنا؛ موکب «کتابخانه حسینی» از 5 الی 15 شهریورماه، در کنار خدمات عمومی سایر موکب‌ها، به ارائه خدمات فرهنگی به زائرین می پردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها