شنبه ۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۱
استفتائات آیت‌الله جوادی به چاپ سوم رسيد

مجموعه استفتائات آیت‌الله جوادی آملی همراه با بخش‌هاي جديدي در زمينه‌ موضوعات مختلف به ضميمه اطلاعاتي درباره مناسک حج به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) كارشناس روابط عمومي موسسه مطالعاتي و تحقيقاتي اسراء، ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: در اين اثر مباحثي در زمينه‌هاي گوناگون به مباحث قبلي افزوده شده است كه مي‌توان به احكامي در زمينه خريد و فروش(بيع) اشاره كرد.

وي افزود: در چاپ سوم کتاب استفتائات حدود یک‌صد استفتاي جدید به استفتائات پیشین در زمينه‌هاي گوناگون اضافه شده است. در بخش مناسک نیز برای سهولت و دستیابی مقلدان ایشان به مناسک حج در اعمال حج و عمره مسایل مهم و اختلافی باب مناسک به کتاب استفتائات ضمیمه شده است. 

وي ياد آور شد: در حوزه مناسك حج 111 پرسش و پاسخ براي افزايش آگاهي زايران بيت‌الله الحرام همراه با توضيحاتي در اين زمينه طراحي و تدوين شده است كه در اختيار علاقه‌مندان و مقلدان اين مرجع تقليد قرار مي‌گيرد.

كتاب استفتائات آيت‌الله جوادي آملي، پرسش و پاسخ‌هاي فقهي در موضوعاتي چون احكام طهارت، نماز، روزه، خمس، حج، خريد و فروش، ازدواج و مسايل جديدي چون حقوق چاپ و نشر، احكام بانك‌ها و قرض‌الحسنه و احكام عزاداري را در بردارد.

متن کامل چاپ سوم اين کتاب با امکان دانلود در سایت موسسه فرهنگی تحقیقاتی اسراء به نشانی www.esra.ir وجود دارد. 

چاپ سوم کتاب استفتائات آيت‌الله جوادي آملي از سوي مرکز نشر اسراء در شمارگان 3000 نسخه و 232 صفحه تا پايان هفته جاري منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط