جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
نمایش کمدی «یک نمایش با دو بلیط» در بندرعباس به روی صحنه رفت

هرمزگان - نمایش کمدی «یک نمایش با دو بلیط» بر اساس نمایشنامه «خواستگاری» و «خرس» آنتوان چخوف در بندرعباس به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، نمایش کمدی «یک نمایش با دو بلیط» بر اساس نمایشنامه «خواستگاری» و «خرس» آنتوان چخوف - پزشک و نویسنده روسی، در بندرعباس به روی صحنه رفت.

«یک نمایش با دو بلیط» برگرفته از دو اثر به نام‌های «خواستگاری» و «خرس» آنتوان چخوف است که در قالب دو نمایش مرتبط با هم اجرا شد. قابل ذکر است اگرچه فضای این دو داستان به روابط انسان‌ها در کشور روسیه می‌پردازد اما در این نمایش با خلاقیت و هنر هنرمندان هرمزگانی تلاش شده است با وارد کردن برخی المان‌های بومی هرمزگان و فضاسازی بر اساس جامعه ایران، به ارتباط بیشتر مخاطب با این اثر و آشتی با فضای تئاتر یاری کند.

این نمایش به طراحی و کارگردانی رضا آزاد دریایی و تهیه کنندگی سعید دادی‌زاده در تماشاخانه آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت.

بازیگران این نمایش به ترتیب حضور: عباس رودساز، حدیث نقشین، نازنین رهبان، آرمیتا کناری، بنفشه نمایشی، امیر حسین زارع، عشرت محسن زاده، مرجان هدایت و رضا آزاد دریایی بودند.

دیگر عوامل این نمایش نیز دستیار کارگردان: امیر حسین زارع، منشی صحنه: عاطفه اقتداری، طراح صحنه و لباس: رضا آزاد دریایی، دوخت لباس: رقیه زارعی، انتخاب موسیقی: سعید دادی زاده، نور پرداز: عماد صادقی، ساخت تیزر: علی قاسمی، طراح پوستر: عباس رودساز، عکاس: الهام افرون تن و مسئول سالن: فرزانه خنج بودند.

این اثر، تلاشی از دانش آموختگان کارگاه‌های بازیگری در آموزشگاه سینمایی لور بندرعباس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها