شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کانون پرورش فکری گیلان با برپایی «ایستگاه ماندگار» میزبان آینده سازان کشور شد

گیلان- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی در پیاده راه فرهنگی رشت با اجرای برنامه‌های مخاطب‌محور، میزبان آینده‌سازان ایران اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت، مربیان کانون در این برنامه‌ها که در قالب برپایی ایستگاه فعالیت‌های کانون با عنوان «روز ماندگار» شد، ساخت کبوترهای کاغذی مزین به سه‌رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از شیوه کاغذ و تا را به علاقه مندان کودک و نوجوان آموزش دادند.

همچنین مکتوب‌سازی دل‌نوشته‌های کودکان و نوجوانان، اعلام همراهی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی در قالب طومارنویسی، تحت عنوان «من عهدمی‌بندم که.....» از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به مناسبت سیزدهم آبان ماه بود.

کودکان و نوجوانان حاضر در ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری استان گیلان همچنین در کارگاه نقاشی و ادبی با محوریت «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «حمایت از کودکان مظلوم» غزه‌شرکت‌کردند.

درهمین‌حال، اعضا و دست اندرکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در شهرستان‌های استان نیز حضوری پرشور در آیین‌های یوم‌الله سیزدهم آبان ماه داشتند و با فضاسازی مناسب، نسبت به اجرای فعالیت‌هایی همچون قصه‌گویی، معرفی‌کتاب، خوانش‌شعر، معرفی شخصیت و برگزاری کارگاه‌های ادبی، نقاشی، خوش‌نویسی و برپایی ایستگاه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه را گرامی داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها