پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
شورای شهرستان سیریک بیش از ۳۰۰ جلد کتاب اهدا کرد

هرمزگان - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک گفت: شورای این شهرستان بیش از ۳۰۰ جلد کتاب اهدا کرد.

محمد پیشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از اهدای بیش از ۳۰۰ جلد کتاب به ارزش بیش از ۳۰ میلیون ریال در نخستین روز پویش نذر کتاب در شهرستان سیریک خبرداد.

وی گفت: در نخستین گام پویش نذر کتاب، ۳۲۳ جلد کتاب به ارزش بیش از سیصد میلیون ریال توسط حسن کوهی زاده عضو شورای شهر سیریک و به نمایندگی از این شورا، به این پویش اهدا شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک افزود: از کوهی زاده و مجموعه شورای شهر سیریک بسیار سپاسگزاریم که در این پویش مشارکت کردند. از عموم مردم و خیرین نیک اندیش نیز خواهشمندیم در این کار خیر مشارکت کنند.

او ادامه داد: همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند: فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ. در نیکی‌ها و اعمال خیر، بر یکدیگر سبقت جویید. (آیه شریفه ۱۴۸ از سوره بقره) یکی از کارهای نیکی که می‌توانیم در آن از یکدیگر سبقت بگیریم موضوع کتاب و اهدای کتاب است.

پویش نذر کتاب در شهرستان سیریک با شعار: «با یک کتاب بهار می شود» از ۱۶ آبان ماه آغاز شده و تا ۲۳ آبان ماه ادامه دارد. عموم مردم می‌توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در مجتمع فرهنگی هنری مکران (میشی) در این پویش مشارکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها