شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کتاب «رویکرد تبلیغ تهاجمی در تشکیلات بهائیت» در نمایشگاه کتاب تبریز رونمایی شد

آذربایجان شرقی - کتاب «رویکرد تبلیغ تهاجمی در تشکیلات بهائیت» در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبریز برگزاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در تبریز، در این آئین که در سرای اندیشه سالن شهریار برگزار شد، عبدالحسین فخاری مدیر مسئول پایگاه خبری بهائی پژوهی و فصلنامه بهائی شناسی با اشاره به دو دهه پژوهش در خصوص آموزه ها و عملکرد تشکیلات بهائیت گفت: این مرکز تاکنون بیش از ۳۰ کتاب پژوهشی در این حوزه منتشر کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۶ شماره فصلنامه تخصصی منتشر کند و بیش از ۵۰۰ مقاله تحقیقی پیرامون بهائیت تهیه و انتشار یافته است افزود: علاوه بر انتشار کتابی در مورد عبدالبهاء به عنوان شخص دوم بهائیت، امروز کتاب دیگری با عنوان رویکرد تبلیغ تهاجمی در تشکیلات بهائیت رونمایی می شود.

علی میلانی، پژوهشگر و نویسنده این کتاب نیز طی سخنانی گفت: این کتاب به ۱۷۰ سال ساختار سازمانی، اعتقادات، عملکرد و نقشه های مختلف تشکیلات بهائیت، اصطلاحات و وابستگی های این تشکیلات به اسراییل و پیش از ان روسیه وانگلیس به طور دقیق و علمی پرداخته است.

کتاب «رویکرد تبلیغ تهاجمی در تشکیلات بهائیت» در نمایشگاه کتاب تبریز رونمایی شد

وی با بیان اینکه این کتاب می تواند به عنوان منبع علمی دانشکده های ادیان و فرق و مطالعات تطبیقی مورد استفاده قرار گیرد تصریح کرد: این حجم از اطلاعات در مورد آیین بهائیت تا به حال در هیچ کتابی نیامده است.

میلانی ضرورت بررسی علمی فرقه ها برای آگاه کردن نسل امروز را از مصادیق جهاد تبیین خواند و افزود: آشنایی عموم مردم به ویژه نسل جوان از رویدادهای پیدا وپنهان این جریان ها و وابستگی آنها به دشمنان کشور بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه در این پژوهش ها به نقش عبدالبها رهبر دوم بهائیان در مورد تشکیل دولت اسراییل پرداخته شده است اظهار داشت: وی درپی خیانت به آرمان فلسطین و خوش خدمتی به اسرائیل، از سوی دولت انگبیس سمت عالی sir و نشان پهلوانی نایت هود هدیه گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها