دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
توسعه فرهنگی مستلزم کتاب و کتابخوانی است

هرمزگان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ابوموسی گفت: توسعه فرهنگی مستلزم کتاب و کتابخوانی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابوموسی، در سومین جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهرستان ابوموسی که به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار ضمن شادباش این هفته گفت: توسعه فرهنگی مستلزم کتاب و کتابخوانی است.

حمزه بی‌نیاز در ادامه افزود: اهمیت دادن به موضوع کتاب و کتابخوانی در جامعه موجب توسعه فرهنگی و ترویج مطالعه در جامعه به ویژه در میان جوانان و نوجوانان می‌شود.

وی همچنین خواستار همکاری و مشارکت نهادهای اجرایی شهرستان در راستای تشویق مردم به کتابخانه و فرهنگ کتاب‌خوانی شد.

بی‌نیاز ضمن اشاره به دستور کار جلسه (هفته کتاب و برنامه های مربوطه) اعلام کرد: همه مسئولان اجرایی و سازمان‌های فرهنگی در هفته کتاب موظف به همکاری جامع با اداره کتابخانه عمومی شهرستان در راستای برنامه‌های فرهنگی هستند.

الهام رئیسی، به عنوان دبیر جلسه و رئیس اداره کتابخانه عمومی ابوموسی هم در ادامه با اشاره به سی و یکمین دوره بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار از اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب وکتابخوانی در کتابخانه و شهر خبر داد و از مسئولان خواست از کتابخانه‌های عمومی بازدید داشته و از امکانات ادارات و نهادهای مختلف شهرستان در خصوص تبلیغات در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده شود.

در پایان نیز هر یک از اعضای انجمن کتابخانه عمومی شهرستان به بیان نظرات و پیشنهادات در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پرداختند.

سومین جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهرستان ابوموسی با موضوع برنامه ریزی به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در دفتر فرماندار ابوموسی به ریاست بی نیاز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها