شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
برنامه عصری با کتاب، شعر و موسیقی در جوانرود

کرمانشاه- در چهارمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، برنامه عصری با کتاب، شعر و موسیقی در جوانرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در جوانرود، در روز جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با برگزاری برنامه عصری با کتاب، شعر و موسیقی، نشست نقد و بررسی دیوان میرزا لطف الله سعیدی (میرزای جوانرویی) در جوانرود برگزار شد.

میرزا شاعر بداهه گو بوده و تمامی ابیاتی که سروده بصورت نوار کاست بین مردم رواج داشته که توسط عفار ابراهیمی محقق و پژوهشگر جوانرودی گردآوری و در ۳۷۱ صفحه و بیش از چهار هزار بیت در اسفندماه ۱۴۰۰ با حضور ۲ هزار نفری عموم مردم رونمایی شد.

این نشست به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جوانرود در بومگردی ساناو روستای بیله ای با حضور تعدادی از شعرا، نویسندگان و بزرگان فرهنگ وادب برگزار شد.

در ابتدای نشست مسعود قادری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به فعالیت‌های این اداره در حوزه کتاب اشاره کرد وگفت: ۲ انتشاراتی در این شهرستان فعال بوده که مسیر مجوز و چاپ کتاب را برای مؤلفین سهل نموده و کتاب‌های بسیاری روانه بازار کرده‌داست.

وی بیان کرد: همچنین در دو سال اخیر چندین رونمایی کتاب و نشست ادبی در مورد کتاب برگزار شده که جای خوشحالی بسیاری است که این روند روبه رشد بوده و نشانه رشد فکری و عقلانی جامعه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها