شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
تجلیل از مولفان و مروجان کتاب جاسک/ برگزاری کارگاه نویسندگی و روش‌های مطالعه

هرمزگان - در هفته کتاب و کتابخوانی از مولفان و مروجان کتاب جاسک با اعطای هنر کارت و لوح سپاس تجلیل و کارگاه نویسندگی و روش‌های مطالعه نیز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، کهن دیار استراتژیک و گردشگری بندر جاسک با مردمانی فرهنگ دوست و هنرمند در کرانه دریای مکران قرار دارد و در هفته کتاب و کتابخوانی، کارهای متفاوت و تاثیر گذاری در عرصه ادبیات و کتاب انجام داده و می‌دهد.

تجلیل از مولفان و مروجان کتاب جاسک و اعطای هنر کارت

طی مراسمی با حضور مسئولان و هنرمندان شهرستان جاسک از زحمات نویسنده حیدر حیدری نژاد تقدیر و هنر کارت از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی اعطاء و عضویت وی در صندوق اعتباری هنر تثبیت شد.

حیدری نژاد داری چهار عنوان کتاب به نام های: جاسک در گذرگاه تاریخ مکران، حدیث درد، هامین و هابیا است که مضمون اصلی این کتاب‌ها شامل: تاریخ، فرهنگ و هنر مکران زمین و شهرستان جاسک است.

در پایان از دیگر مؤلفان و مروجان کتاب جاسکی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی و شهردار و شورای شهر تجلیل به عمل آمد.

دوره مهارت آموزی ویژه کارکنان وظیفه ارتش با عنوان عکاسی دیجیتال

دوره مهارت آموزی ویژه کارکنان وظیفه ارتش با عنوان عکاسی دیجیتال بر اساس کتاب شیوه های عکاسی در جاسک برگزار شد.

این دوره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، منطقه دوم دریایی ولایت نداجا و کانون فیلم و عکس جاسک به مدت سه روز بصورت فشرده در محل مجتمع آموزشی شهدای نداجا برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره عکاسی، مهارت آموزی و کشف استعدادها و ظرفیت های جدید این شهرستان بود.

این دوره با تدریس جابر واجدادزاده مسئول کانون فیلم و عکس جاسک برگزار و بیش از ۵۰ نفر از کارکنان وظیفه علاقمند به این رشته در این دوره شرکت کردند.

کارگاه نویسندگی و روش‌های مطالعه در جاسک

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک از کارگاه نویسندگی و روش‌های مطالعه در این شهرستان خبر داد.

فاضل رستمی گفت: این کارگاه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان جاسک با تدریس خانم سالاری از اساتید روانشناس و فن بیان برگزار شد.

این کارگاه با هدف ارتقاء شناخت دانش آموزان با روش‌های صحیح مطالعه و کسب اعتماد به نفس در نقش آفرینی موثر دانش آموزان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها