شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
مهلت شرکت در مسابقه «توهم سلطه» ۱۰ آذرماه است

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: آخرین مهلت شرکت در مسابقه «توهم سلطه» ۱۰ آذرماه است.

محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح مطالعه در جامعه و همچنین معرفی کتاب‌های برتر در حوزه‌های مختلف مسابقات کتابخوانی به صورت مستمر ویژه سنین مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در برهه زمانی کنونی نیز با توجه به اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی، فراخوان مسابقه کتابخوانی «توهم سلطه» منتشر شده است که منبع آن هم کتاب «توهم سلطه؛ گزیده بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی پیرامون صهیونیسم» است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه کتاب مذکور شامل بیانات مقام معظّم رهبری، درباره «صهیونیسم» و مباحث مرتبط با آن است، افزود: این کتاب در پنج بخش با عناوین «صهیونیسم؛ شجره خبیثه»، «غده سرطانی»، «پاره تن جهان اسلام»، «جراحی غده سرطانی» و «تقابل ایدئولوژیک» تنظیم شده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این مسابقه تا دهم آذرماه تعیین شده است، اضافه کرد: به برندگان مسابقه طی مراسمی جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

رضاخانی از پویا کردن فضای کتابخانه‌های عمومی با برگزاری مسابقات متعدد و همچنین برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب خبر داد و گفت: امسال تقریباً همه ۱۰۲ باب کتابخانه عمومی میزبان برنامه‌های هفته کتاب بودند و استقبال خوبی از آنها به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط