چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کتاب‌خوان‌ترین کودکان و پرخواننده‌ترین کتاب‌ها در هرمزگان معرفی شد

هرمزگان - با اعلام مسئول مجتمع آفرینش بندرعباس، کتاب‌خوان ترین کودکان و پرخواننده‌ترین کتاب‌ها در هرمزگان معرفی شد.

مسئول مجتمع آفرینش بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، کتاب‌خوان‌ترین کودکان و پرخواننده‌ترین کتاب‌های هرمزگان این مجتمع در ۸ ماه اخیر را معرفی کرد.

فاطمه غفاری سروستانی افزود: پرخواننده‌ترین کتاب‌های این مجتمع، «قیچی که دنبال کار می‌گشت» با ۱۰۰ دفعه امانت، «قیافه‌های با مزه» با ۹۹ دفعه امانت و «غازی که نمی‌خواست غاز باشد» با ۹۴ دفعه امانت بودند.

وی اضافه کرد: هم‌چنین کتاب‌های «خفاش دیوانه» با ۸۲ دفعه امانت و «چه فکر خوبی» با ۷۸ دفعه امانت در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

مسئول مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان نیز پنج نفر از اعضا فعال مجتمع آفرینش در زمینه امانت و مطالعه کتاب اعلام کرد.

کتاب‌خوان‌ترین کودکان و پرخواننده‌ترین کتاب‌ها در هرمزگان معرفی شد

غفاری سروستانی گفت: بر اساس آمار استخراج شده از سامانه امانت کتاب مرکز به ترتیب «روژان مشفقی» عضو نونگاه با ۱۳۶ جلد امانت، «ارغوان خرم» عضو نوخوان با ۱۲۳ جلد کتاب، «فاطمه امید» عضو نونهال مرکز با ۱۰۳ جلد کتاب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

او افزود: همچنین «زهرا هاشم زاده» عضو نوباوه با ۸۴ جلد کتاب و «سکلاه صافی» عضو نونهال مجتمع با امانت ۷۸ جلد کتاب به ترتیب رتبه چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

مسئول مجتمع آفرینش بندرعباس خاطرنشان کرد: با هدف ارتقا سطح مطالعه و امانت کتاب و تشویق اعضا و ترغیب آنان به شرکت در فعالیت‌های کتاب محور مرکز، اسامی برگزیدگان در سامانه مرکز قرار گرفت.

مجتمع آفرینش بندرعباس از سال ۱۳۸۹ فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی خود را آغاز و در ۱۳۹۵ با تغییر و مناسب سازی ساختمانی به عنوان مرکز تخصصی علوم درآمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها