چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
خط تولید جدید در چاپخانه یاقوت سبز بروجرد افتتاح شد

لرستان - خط تولید و تجهیز چاپ و بسته‌بندی تولیدات دارویی و خط جدید صحافی بسته‌بندی دارویی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در چاپخانه یاقوت سبز بروجرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بروجرد، با حضور اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مسلم مرادی، فرماندار بروجرد و جمعی از مدیران شهرستانی روز چهارشنبه خط تولید و تجهیز چاپ بسته‌بندی تولیدات دارویی و خط جدید صحافی بسته‌بندی دارویی چاپخانه یاقوت سبز بروجرد افتتاح شد.

چاپخانه یاقوت سبز بروجرد با مدیرعاملی و صاحب امتیازی مجید کریمی‌پور، با ۶۲ نیروی کار فعال به صورت مستقیم، بزرگترین چاپخانه غرب و جنوب کشور است.

خط تولید جدید در چاپخانه یاقوت سبز بروجرد افتتاح شد

چاپخانه یاقوت سبز زاگرس از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با ظرفیت ۶۸ ورق ماشین چاپ و تجهیزات کامل لیتوگرافی، دایکات و جعبه چسبانی در زمینه تولید انواع جعبه (با فونت بریل، برجسته کاری، یو وی موضعی و طلاکوب) بروشورو برچسب‌های ساده و چسبدار دارویی فعالیت می‌کند.

این واحد چاپخانه‌ای در فضایی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته شده و با ۲۵ دستگاه مختلف چاپ ۲.۵ و ۴.۵ ورقی افست چهار رنگ و سیستم قبل از چاپ لیتوگرافی (پلیت ستر) و سیستم فول‌آپشن بسته‌بندی به بیش از ۱۴ شرکت دارویی در کشور خدمات ارائه می‌دهد.

خط تولید جدید در چاپخانه یاقوت سبز بروجرد افتتاح شدکریمی‌پور در سال ۱۴۰۰ به عنوان کارآفرین برتر کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت. افتخاری که در طی ۴ دهه گذشته، برای نخستین بار به نام استان لرستان و شهرستان بروجرد رقم زده شد.

خط تولید جدید در چاپخانه یاقوت سبز بروجرد افتتاح شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها