پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کتابخانه شهیدان «عباس‌زاده» آمل بازطراحی می‌شود

مازندران-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از تصمیم برای بازطراحی بخش اداری کتابخانه عمومی شهیدان عباس‌زاده آمل و اختصاص بودجه ملی برای بازسازی تنها سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهر رینه خبر داد.

سکینه خاتون مهدیان‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، گفت: در سفر یک‌روزه که با استاندار و مدیران استانی به شهرستان آمل، داشتیم تصمیم‌های خوبی در دستور کار قرار گرفت.

وی از تصمیم برای بازطراحی بخش اداری کتابخانه عمومی شهیدان عباس‌زاده آمل خبر داد و اظهار کرد: در این سفر تصمیم بر این شد در راستای رفاه اعضا و پاسخ به درخواست مردمی کتابخانه عمومی شهیدان عباس‌زاده این شهرستان، بازطراحی در بخش اداری انجام شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اشاره به حجم بالای تقاضای عموم مردم شهر رینه بخش لاریجان، افزود: در این راستا هم تصمیم گرفتیم اعتباری برای بازسازی تنها سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهر رینه در سفر استانی ریاست جمهور در پایان سال درنظر گرفته شود.

این مسئول با بیان اینکه تقویت اقدامات فرهنگی همواره از اهداف نهاد کتابخانه‌ها است، تصریح کرد: در سفر استانی استاندار مازندران به رینه اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در دستور کار کتابداران این شهرستان قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها