یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
نقد و بررسی کتاب «راه سَفید» در خانه فرهنگ صدف

کتاب «راه سَفید: زندگینامه داستانی شهید محمدجعفر حسینی از زبان همسر» همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ نشست بررسی کتاب «راه سَفید؛ زندگی‌نامه داستانی شهید محمدجعفر حسینی از زبان همسر» همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

«راه سفید: زندگی‌نامه محمدجعفر حسینی، مدافع حرم افغانستانی» با حضور همسر شهید، مؤلف کتاب و با کارشناسی سمیه عظیمی دوشنبه ۱۱ دی‌ماه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.


کتاب زندگی‌نامه داستانی «راه سفید»، نوشته فاطمه سادات کیایی از زبان همسر شهید است. شهید محمدجعفر حسینی مدافع حریم لشکر فاطمیون متولد سال ۱۳۶۵ از نیروهای فاطمیون بود که اولین بار پیش از تشکیل لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام به سوریه رفت، بعد از تشکیل لشکر فاطمیون نیز عضو این لشکر شد و از همرزمان شهید مصطفی صدرزاده بود. در سال ۱۳۹۶ در اثر اصابت موشک به شدت مجروح شد و سرانجام در ۷ دی‌ماه ۱۳۹۸، در سن ۳۳ سالگی به شهادت رسید.


علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی پاسداران، انتهای گلستان پنجم، بوستان صدف، خانه فرهنگ صدف مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۹۵۵۵۶۶ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها