سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
سردار سلیمانی در تمام جهان به عنوان انسانی بزرگ و حامی مظلومان شناخته شده است

کردستان - مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی یک سیاستمدار و فرمانده مقتدر بود، گفت: سردار سلیمانی در تمام جهان به عنوان انسانی بزرگ و حامی مظلومان شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات، صبح سه‌شنبه در نشست تخصصی کتابخوان با عنوان «سردار دل‌ها» با تاکید بر لزوم ترویج مکتب قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این مکتب که نشان‌دهنده شخصیت بزرگ و متمایز شهید قاسم سلیمانی است برگرفته از تعالیم اسلامی است.

وی در ادامه این نشست که به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج برگزار شد، عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی انسانی بسیار متعالی و تمام اقدامات و فعالیت‌هایش بر محور تعالیم دین اسلام و در راه رضای خداوند بود، بر این اساس می‌تواند الگویی بسیار مناسب برای جامعه و به ویژه مدیران باشد.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی یک سیاستمدار و فرمانده مقتدر بود، افزود: سردار سلیمانی در تمام جهان به عنوان انسانی بزرگ و حامی مظلومان شناخته شده است.

حجت الاسلام سادات اضافه کرد: در دنیایی که با بحران الگو مواجه هستیم این شخصیت والا می‌تواند الگویی بسیار ارزشمند برای جامعه باشد.

جامعه باید با ویژگی‌های شخصیتی و اقدامات اثرگذار سردار دل‌ها آشنا شود

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در ابتدای این نشست با اشاره به شخصیت والای شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی شخصیتی اثرگذار و انقلابی بودند و الگوی بسیار مناسبی برای همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به شمار می آیند.

معصومه حسنی خونسار ادامه داد: جامعه باید با ویژگی‌های شخصیتی و همچنین فعالیت‌ها و اقدامات اثرگذار سردار دل‌ها آشنا شود و در همین راستا نقش کتابخانه‌های عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، عنوان کرد: در تمام کتابخانه‌های عمومی استان، برنامه های متنوعی در زمینه‌های مختلف و با محوریت شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که نشست‌های کتاب‌خوان، بازنمایی کتاب، عصر شعر و همچنین معرفی کتاب برخی از این برنامه هاست.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: جامعه باید قدر این شخصیت های ملی را بداند و برگزاری این گونه برنامه‌ها در کتابخانه‌های عمومی می‌تواند ادای دینی بر ایثارگری‌ها و رشادت‌های این سرباز فداکار وطن باشد.

کتاب‌های «سرباز، قاسم سلیمانی» نوشته مصطفی رحیمی، توسط حامد امیریان؛ کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» نوشته مرتضی شاه کرم توسط مقصود پیشقدم و کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» نوشته علی شیرازی توسط رحمان غریبی در ادامه این نشست برای حاضران معرفی شد.

همچنین در این نشست تخصصی کتاب خوان، لیلا حیدری کتاب «سلیمانی عزیز» نوشته عالمه طهماسبی و کویستان درویشی کتاب «از چیزی نمی ترسم»، نوشته سردار شهید قاسم سلیمانی را ارائه دادند.

در پایان نشست از حجت الاسلام سیدمحمد سادات، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان و همچنین ارائه دهندگان کتاب تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها