شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
حضور هیئت تجاری صنعت چاپ ایران در نمایشگاه چاپ دبی

فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران در قالب هیئت تجاری از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی (گلف پرینت) بازدید خواهند کرد.

بابک عابدین، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از حضور هیئت ۱۵ نفره تجاری چاپ و بسته‌بندی در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی خبر داد و گفت: این نمایشگاه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و حدود ١٠٠ کشور از سراسر دنیا در این نمایشگاه حضور دارند وبیش ۱۰ هزار نفر از آن دیدن می‌کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با ۲۵۰ غرفه و شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف فعالیت خواهد داشت، افزود: شرکت‌های معتبری در این رویداد حضور دارند و هدف اصلی آن فراهم‌سازی زمینه‌های کاری برای فروش بیشتر و توسعه بازار در منطقه و سراسر دنیا است.

عابدین ادامه داد: این نمایشگاه یکی‌از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های تجاری سالانه در صنعت چاپ و بسته‌بندی جهان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به برنامه‌های هیئت تجاری ایران در این نمایشگاه، توضیح داد: هئات تجاری برای بازدید از فناوری‌های نوین همچنین ایجاد روابط اقتصادی با زنجیره تامین و توسعه ارتباطات اقتصادی در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه دبی حضور خواهد داشت تا با نمایندگان برندهای معتبر گفت‌وگو و تعامل داشته باشد.

به‌گفته عابدین ،‌۱۳ نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته‌بندی در دبی برگزار می‌شود و رایزنی برای تامین مواد اولیه، تامین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات روز دنیا در قالب هیئت تجاری ایران در این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین درباره علت عدم حضور پاویون صنعت چاپ ایران در نمایشگاه دبی نیز گفت: به دلیل برخی محدودیت‌ها به دنبال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران و رد و بدل مالی هزینه‌های نمایشگاه امسال نتوانستیم در قالب پاویون در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.

به گزارش ایبنا؛ نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی (گلف پرینت) ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه در شهر دبی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها