یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
بازدید از از چاپخانه‌های برگزیده مسابقات آثار چاپی جشنواره ملی صنعت چاپ

مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه از چاپخانه‌های برگزیده مسابقات آثار چاپی بیست‌وسومین جشنواره ملی صنعت چاپ بازدید می‌کنند.

محسن یگانه‌کاری، دبیر بخش مسابقات آثار چاپی بیست‌وسومین جشنواره ملی صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به بازدیدهای مدیرکل، معاونان و کارشناسان دفتر چاپ از چاپخانه‌های برگزیده بیست و سومین دوره مسابقات آثار چاپی، عنوان کرد: در مراسم اختتامیه، برگزیدگان بخش‌های مختلف با تیم اجرایی به روی صحنه می‌آمدند تا از تلاش همکاران خود تجلیل کنند، ما نیز در جشنواره امسال تقدیر از برگزیدگان را از مدیران به بدنه چاپخانه‌ها توسعه دادیم.

وی افزود: محدودیت زمان اختتامیه مانعی بود تا از همه عوامل طراح و مجری تقدیر کنیم؛ بنابراین تصمیم گرفتیم، با حضور در مجتمع‌های چاپی به تیم اجرایی برگزیدگان در محل کارشان تقدیرنامه بدهیم که با استقبال خوبی مواجه شدیم.

یگانه‌کاری با بیان اینکه تلاش کردیم این دیدارها حضوری باشد، ادامه داد: اگر به هر بهانه و دلیلی مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بخش دولتی صنعت چاپ است به واحدهای چاپی از بُعد حمایتی سر بزند و شنونده حرف‌هایشان باشد، حرکت خوب و مناسبی است و به تصمیم‌گیری‌های حوزه چاپ کمک می‌کند.

وی همچنین تاکید کرد: در این میان تجربه نشان می‌دهد، هرچه ارتباط بین بدنه صنعت و دولت بیشتر باشد تصمیمات به واقعیت نزدیک‌تر است، این کار ابعاد مختلفی دارد و کارها را از حالت فرمایشی خارج می‌کند.

بازدید از از چاپخانه‌های برگزیده مسابقات آثار چاپی جشنواره ملی صنعت چاپ

یگانه‌کاری با بیان اینکه این کار از هفته گذشته آغاز شده و طی هفته‌های پیش رو ادامه دارد، گفت: برنامه داریم که به تمام برگزیدگان جشنواره شامل چاپ، صحافی یا سایر حوزه‌ها در تهران و استان‌های دیگر مراجعه کنیم، هفته گذشته به پنج چاپخانه «هودیس پارس»، «مادرول»، صحافی «معین»، «فرارنگ آریا» و «چاپ ایران سپهر» رفتیم که این رویه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها