چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
«آینده می‌افتد زمین»

آیین رونمایی کتاب «آینده می‌افتد زمین» نوشته ستاره محمدی با حضور جمعی از علاقه‌مندان کتابخوانی و اعضای کانون ادبی زنگ داستان در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در ادامه برنامه‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، در آیینی با حضور ستاره محمدی، نویسنده، طاهره امینی جزه، کارشناس ادبی، معصومه خوانساری، منتقد ادبی و اعضای کانون زنگ داستان و علاقه‌مندان به داستان‌نویسی، کتاب «آینده زمین می‌افتد» رونمایی می‌شود.

نویسنده در این کتاب از دیالوگ‌های خوبی استفاده و تصویرهای زیبایی را خلق می‌کند که گاهی کاملاً با یک خط داستانی و یک پیرنگ مواجه می‌شویم که برخی از این آثار به‌تنهایی یک مینیمال یا یک داستان کوتاه است. آثار ستاره محمدی اغلب با رویکرد اجتماعی خلق شده و نقش زنان و دختران در کتاب او پررنگ است و مقوله‌هایی همچون ترس، تنهایی، عشق، فقر، بی‌عدالتی، تبعیض، ظلم، فراموشی، جنگ و مرگ بهانه‌های ساختن روایت‌های او هستند. کتاب «آینده می‌افتد زمین» نوشته ستاره محمدی در ۸۸ صفحه و شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط انتشارات ناران در سال ۱۴۰۲ وارد بازار نشر شده است.

نشست رونمایی این اثر پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار برگزار می‌َ‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها