دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
عرضه کتاب با طعم کباب در بندرعباس

هرمزگان - بنیانگذار گروه «وقف کتاب برای مطالعه در گردش» هرمزگان گفت: کتاب را با طعم کباب به مخاطبان عرضه می‌کنیم.

مهدی فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از خلاقیت گروه «وقف کتاب برای مطالعه در گردش» هرمزگان خبر داد و گفت: با ایجاد یک ایستگاه مطالعه در رستورانی در بندرعباس، کتاب را با طعم کباب به مخاطبان عرضه می‌کنیم.

وی ادامه داد: رستوران سید جواد در بلوار امام خمینی (ره)، نرسیده به بیمارستان خاتم الانبیا بندرعباس، از ایده طرح «وقف کتاب برای مطالعه در گردش» استقبال کرد و این ایستگاه به مناسبت دهه کرامت با بیش از ۱۰۰ جلد کتاب آغاز به کار کرد.

فیروزی افزود: در کنار اجرای این طرح، موسسه فرهنگی هنری شهدای گمنام بندرعباس نیز که از زیر مجموعه‌های گروه «وقف کتاب برای مطالعه در گردش» هرمزگان است به مناسبت دهه کرامت در چند مکان مختلف شهر، اقدام به اهدای کتاب کرده است.

مسئول گروه «وقف کتاب برای مطالعه در گردش» اضافه کرد: سایر دوستداران کتاب و علاقمند به فرهنگ اگر تمایل داشته باشند چنین ایستگاه‌هایی را در مجموعه خودشان ایجاد کنند، به ما مراجعه کنند تا این فعالیت را گسترش دهیم.

این معلم خوش فکر هرمزگانی با تحسین و قدردانی از خبرگزاری کتاب ایران، ابراز امیدواری کرد: با انتشار خبر، شاهد سیل استقبال مردمی در زمینه اشاعه این ایده باشند و به همت مردمی در نشر سیره عملی شهدا، گفتمان انقلاب اسلامی، جهاد تبیین و بحث مهدویت گام‌های مؤثرتری بردارند.

فیروزی همچنین گفت: کسانی که تمایل به اهدا و وقف کتاب دارند، می‌توانند به کتابخانه امامزاده سید مظفر (ع) مراجعه کنند و یاریگر گروه جهادی فرهنگی محبان امام زمان (عج) باشند.

به گزارش ایبنا، بیش از ۱۵ هزار جلد کتاب تاکنون به همت گروه «وقف کتاب برای مطالعه در گردش» با پشتیبانی خیرین، سپاه پاسداران، نهاد کتابخانه‌های عمومی و سایر اقشار مردم و ادارات بصورت مرتب توسط نیروهای جهادی این گروه در ۵ پایگاه شامل مسجد امام شهدای خیابان طلوع، امامزاده سید مظفر، رستوران سید جواد، مسجد جامع و مسجد غدیر بندرعباس در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها