سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
برگزاری مسابقه کتابخوانی در شهرستان ایجرود

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: همزمان با دهه کرامت؛ مسابقه کتابخوانی در ایجرود برگزار می‌شود.

احسان پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای معرفی زندگینامه، سیره و معارف رضوی است تا بتوانیم از زندگی ائمه معصومین بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه کرامت در عناوین مختلف برای عموم مردم اجرا می‌شود، اضافه کرد: اجتماع دختران قرآنی، برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی، تکریم خادمان ملت، برپای سفره‌های کرامت برای نیازمندان، مسابقه فرهنگی و … از جمله برنامه‌های است که در طول ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگی امام رضا (ع) در دهه کرامت خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه، تعمیق شناخت روستاییان شریف از الگوهای دینی، آشنایی هر چه بیشتر با روحیه کرامت و بخشندگی و ترغیب فرهنگ مطالعه در بین عموم مردم خصوصاً نسل جوان امروز است.

وی تصریح کرد: انتقال پیام‌های دینی و آشنایی مردم با سیره زندگی ائمه اطهار (ع) نیز از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه کتابخوانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه این مسابقه با عنوان مسابقه فرهنگی کرامت آسمانی برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه و دریافت سئوالات و ارائه فرم پاسخ نامه مربوطه از تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه سال جاری به دبیرخانه این مراجعه و کتابچه مربوطه را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط