شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
برگزاری مسابقه داستانک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: مسابقه دلنوشته و داستانک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با مشارکت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان زنجان مسابقه داستانک و دلنوشته برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه افراد زیر ۱۸ سال (دانش‌آموزان) برگزار می‌شود، اضافه کرد: یکی از شرایط ویژه مسابقه این است که شرکت کنندگان حتماً باد بومی استان زنجان باشند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: این مسابقه در موضوعات آزادسازی خرمشهر، طوفان‌الاقصی، دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.

رستمخانی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا ۱۵ خردادماه تعیین شده است، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج هنرمندان در حوزه اجرای برنامه‌های فرهنگی یکی از فعال‌ترین مجموعه‌ها است، افزود: این سازمان با تشکیل کارگروه‌های مختلف با حضور هنرمندان و بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و نویسندگان مستعد در بخش‌های مختلف در حوزه جذب فعالان بسیجی موفق عمل کرده است.

رستمخانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چند جشنواره و مسابقه در حوزه فرهنگی و هنری با همکاری هنرمندان برگزار و با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط