دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
پیام تسلیت مدیران فرهنگی اردبیل/  آیت الله رئیسی همیشه دغدغه خدمت داشت

اردبیل- مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید استان اردبیل در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و همراهان‌شان پیام های تسلیت دادند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در این پیام آورده است: حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور (خادم الرضا) آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، در شب میلاد حضرت ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا (ع)، و همراهانشان، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان شهادت رئیس جمهور عزیز و مردمی را که موجی از غم و اندوه را در پی داشت به ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می نم ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و چهره های فرهنگی نیز طی پیامی، ضایعه عظمای شهادت رئیس جمهور جهادی و هیئت همراهشان را تسلیت گفت.

در بخش هایی از پیام وی آمده است؛ در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند، و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور مجاهد، پر تلاش، خدوم، مردمی و خستگی ناپذیر جمهوری اسلامی ایران در میدان خدمت به مردم در جریان سانحه هوایی به همراه وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.

آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس، در ادامه راه رییس جمهور شهید رجائی، جان بر کف گذاشتند.

خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند. ایشان رئیس جمهوری صالح، مجاهد و ضد فساد برای اداره کشور بود که در دهه‌های اخیر جزء خدوم‌ترین و بی‌ریاترین مسئولان کشور بودند و سال‌ها در جوار حرم امام هشتم خدمت‌رسانی کردند و در سالروز میلاد ایشان به ملکوت اعلی پیوستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها