سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
پیام تسلیت مدیرعامل انتشارات به‌نشر در پی شهادت رئیس‌جمهور

مسعود فرزانه، مدیرعامل انتشارات به‌نشر در پیامی، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان او در پی سانحه دلخراش سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، متن پیام تسلیت مسعود فرزانه، مدیرعامل انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر تلخ و بهت‌آور درگذشت شهادت‌گونه آیت‌الله رییسی، رضوان‌الله علیه و همراهان خدوم ایشان، قلب‌های آحاد ملت را به درد آورد.

برای ما ساکنان خطه مشهدالرضا، علیه‌السلام و خادمان آستان قدس رضوی، این مصیبت روی دیگری نیز دارد.

در گوشه‌گوشه ذهن ما خاطراتی از دوران تولیت ایشان در این آستان مقدس وجود دارد.

دغدغه ایشان، تولید و انتشار آثار معارفی و ارتقای سطح کیفی و کمی کتاب‌ها بود و در دیدار با نویسندگان و اهالی فکر و قلم همواره توصیه داشتند که از هنر خود در تبیین معارف اسلامی و رضوی و تبیین ارزش‌های اسلامی ایرانی، انقلابی و ولایی بهره بگیریم.

به خاطر داریم آیت‌الله رییسی، رحمت‌الله‌علیه با حضور در بین خانواده بزرگ به‌نشر در آیین رونمایی از «سوغات فرهنگی زائر» بر اهمیت فرهنگ‌سازی و ترویج کتاب-سوغات در سبد زائران بارگاه رضوی تاکید داشت.

رییس جمهور خدوم ما و همراهان ایشان با صبوری و تلاش مجاهدانه در برابر مشکلات و سختی‌ها قد علم کردند و تا پای جان در جهت پیشرفت و آبادانی این مرز پرگهر ایستادند.

ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب و ملت رشید ایران، از خداوند متعال علو درجات و رحمت و رضوان الهی برای ایشان و سایر خادمان شهید این واقعه مسالت دارم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط