سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
سوگواره هنری شهدای خدمت در مشهد برگزار شد

خراسان رضوی - مراسم سوگواره هنری شهدای خدمت با استقبال گسترده مردم در سالن اصلی تئاتر شهر با حضور جمعی از هنرمندان و مردم غیور مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، مراسم سوگواره هنری شهدای خدمت با حضور مسئولان هنری، هنرمندان و مردم عصر دیروز در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار شد.

در این سوگواره شعرای نامی مشهد آقایان یعقوبی، ظهوریان، موسوی، جلیلیان و خانم‌ها ثابت و بیات مختاری شعرهایی که برای خادم شهید آیت‌الله رئیسی سروده بودند را قرائت کردند و نویسندگان و اهالی رسانه از خاطرات مشترکشان با آیت‌الله رئیسی گفتند.

سوگواره هنری شهدای خدمت در مشهد برگزار شد

محمدحسین حسین‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد نیز در این سوگواره با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و سوگواری هنرمندان خراسانی اظهار کرد: از زمانی که خبر ناگوار سانحه برای رئیس‌جمهور و همراهان منتشر شد موجی از غم را در سراسر کشور فرا گرفت.

سوگواره هنری شهدای خدمت در مشهد برگزار شد

وی افزود: هنرمندان با طبع لطیفی که دارند غم بیشتری را تحمل کردند. تعداد زیادی از شعرا برای این سانحه ناگوار شعر سرودند. نقاش‌ها قلم‌موهای خود را به بوم بردند و غمی که بر دل داشتند را به صفحه تصویر کشیدند. اهالی موسیقی نواهایی را آماده کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: عکاسان، عکس‌هایی را از مراسم تشییع ثبت کردند و هر هنرمندی با تمام توان ارادت خودش را به رئیس‌جمهور شهیدشان ابراز کردند.

حسین‌زاده گفت: بزرگداشت امروز گزیده‌ای از اتفاقات هنری را بر روی صحنه برده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها