یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
یاسوج میزبان نمایشگاه کتاب شد

کهگیلویه و بویراحمد-در آستانه برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایشگاه کتاب یاسوج با حضور بیش از ۲۵ ناشر از استان‌های تهران، قم و کهگیلویه و بویراحمد و عرضه بیش از ۴۰ هزار جلد کتاب در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یاسوج، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که ظهر یکشنبه در بلوار قرنی یاسوج برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اهمیت مطالعه و کتابخوانی در جامعه، گفت: در این نمایشگاه، بیش از ۱۳۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف از جمله تاریخی، سیاسی، کودک، روانشناسی، رمان، دفاع مقدس، ادبیات و کودک و نوجوان با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

توجه ویژه به بخش کودک و نوجوان

درخشان با بیان اینکه به منظور تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه، بخش ویژه‌ای به این گروه سنی در نمایشگاه اختصاص یافته است، افزود: با توجه به همزمانی برگزاری نمایشگاه با ایام تعطیلات مدارس، این فرصت مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان با کتاب و مطالعه خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری این نمایشگاه تا ۸ تیرماه سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب خبر داد و از مردم شریف استان دعوت کرد تا از این فرصت برای بازدید و خرید کتاب استفاده کنند.

یاسوج میزبان نمایشگاه کتاب شد

حمایت ورزش و جوانان از نمایشگاه کتاب

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه در بین جوانان، اظهار داشت: این اداره کل همواره در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه‌های کتاب در استان تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت مطالعه، افزود: ما با حمایت از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی سعی در پرکردن اوقات فراغت جوانان با کتاب و افزایش سرانه مطالعه در استان داریم.

حضور ۱۲ ناشر فعال در استان

جلیل بهشتی، کارشناس حوزه کتاب، در ادامه این مراسم با اشاره به فعالیت ۱۲ ناشر در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این نمایشگاه کتاب‌های به روز و پرمخاطب در موضوعات مختلف به معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های نویسندگان بومی استان نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند برای علاقه‌مندان به کتاب در استان جذاب باشد.

یاسوج میزبان نمایشگاه کتاب شد

تاکید معاون استاندار بر ترویج مطالعه و کتابخوانی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ترویج مطالعه و کتابخوانی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب الگوی بارز کتابخوانی در کشور هستند و همواره بر اهمیت مطالعه و کتابخوانی برای ارتقای سطح دانش و فرهنگ جامعه تاکید دارند.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه کنگره شهدا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهتمام ویژه‌ای به ترویج مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم دارند، افزود: امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی شاهد افزایش سرانه مطالعه در استان و گرایش بیشتر مردم به کتاب و کتابخوانی باشیم.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عارفه نقی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    سلام و عرض ادب لطفا درنمایشگاه کتاب برای خرید کتاب های حسابداری در سطح دکتری هم کتاب ارائه بدهید تا بخریم من هشت تا کتاب لازم دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها