پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
چهارمین آیین گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ برگزار می‌شود

دبیر چهارمین مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ از زمان برگزاری این آیین خبر داد و گفت، ماندگار کردن عملکرد چهارساله هیئت‌مدیره فعلی، امسال به همین مناسبت انجام می‌شود.

رضا منصوری، دبیر چهارمین مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا با اشاره به چهارمین سال متوالی مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ، گفت: امسال شورای سیاست‌گذاری بازنگری شد که نتیجه آن بررسی ابعاد مختلف سازماندهی، اجرا، سیاست‌گذاری و نظارت در سه دوره گذشته بود.

وی با اشاره به تدوین نظام‌نامه و تشکیل شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی جشنواره روز ملی صنعت چاپ، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌ها، طرح معرفی چهره شاخص و تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف بود که خوشبختانه با استفاده از اصول درست انتخاب برترین‌ها و معیارهای درستی که در این حوزه به کار گرفته شد این طرح به مرحله اجرا رسید.

صوری با بیان اینکه امسال روند انتخاب چهره‌ها نسبت به دوره گذشته متفاوت‌تر خواهد بود، ادامه داد: یکی از کارهای بسیار خوبی که امسال به مناسبت مراسم گرامیداشت یازدهم شهریور انجام می‌شود، ماندگار کردن عملکرد چهار ساله هیئت‌مدیره فعلی، به صورت مکتوب و مصور است که همه باید برای ماندگاری و ثبت آن کمک کنیم؛ همچنین پیشنهادهای صنف در حوزه‌های مختلف معرفی خواهند شد؛ علاوه براین نگاه کشوری در روند برگزاری جریان دارد و داریم و روسای پنج اتحادیه استانی عضو ستاد برگزاری هستند.

منصوری با طرح این موضوع که تجربه سه دوره قبل و پیشنهادات صنف، امسال به دل کار آمده است، گفت: تنوع بیشتر برنامه‌ها، فضا و مکان و مهمانان امسال در اولویت کارها و اقدامات مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها