پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
مسابقه کتابخوانی «عبد صالح خدا» فراخوان داد

زنحان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی «عبد صالح خدا» در زنجان برگزار می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: با توجه به فعالیت قریب به ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان و عضویت قریب به ۲۰ هزار نفر در این مراکز فرهنگی، برنامه‌های متعددی به صورت منظم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به ماهیت کانون‌های مساجد برنامه‌ها بیشتر در حوزه فرهنگ و مذهب اجرا می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه کانون‌های مساجد استان در حوزه مباحث فرهنگی فعال بوده و این فعالیت‌ها خروجی خوبی نیز داشته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی ماهانه در کانون‌های مساجد افزود: به مناسبت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) مسابقه کتابخوانی «عبد صالح خدا» در استان فراخوان صادر کرده است.

اسلامی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه از کتاب «عبد صالح خدا» برگرفته از مصاحبه اختصاصی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال ۶۱ برای ثبت زندگی‌نامه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تنظیم و تدوین شده است.

وی تصریح کرد: در این کتاب از دو کتاب «شرح اسم» و «مشهد از مقاومت تا پیروزی» و نیز سخنرانی ها و دیدارهای سالانه رهبر انقلاب و نیز خاطرات نقل شده از ایشان در کتاب «مدح خورشید» انتخاب شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ادامه داد: اعضای کانون‌های مساجد برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سامانه آموزش الکترونیک ستاد در سامانه مربوطه مراجعه کنند.

اسلامی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بچه‌های مسجد در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا پایان تیرماه در این مسابقه شرکت کنند.

وی همچنین از طرح پایش کتابخانه‌های کانون‌های مساجد خبر داد و افزود: با توجه به اینکه نیمی از کانون‌های مساجد دارای کتابخانه مخزن دار هستند، طرح پایش این کتابخانه‌ها همزمان با فصل تابستان و با مشارکت اعضای کانون‌های مساجد اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط