دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
پویش کتابخوانی غدیر در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد استان زنجان گفت: پویش کتابخوانی غدیر در زنجان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: عید قربان و غدیر ظرفیت مناسبی برای بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان است و این نهاد با برگزاری پویش‌های مردمی با موضوعات مختلف در تلاش است تا غدیر را به صورت ویژه به جوانان معرفی کند.

وی اضافه کرد: تبیین اهمیت عید قربان، موضوع امامت و ولایت در مکتب اسلام، فلسفه و نقش جریان تاریخ‌ساز غدیر، ضرورت تبیین ابعاد امام شناسی و داشتن بصیرت در برابر تهدید نرم استکبار جهانی از اهداف برگزاری این پویش هاست.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ۶ هزار دانش آموز و ۲۰۰ دانشجو افزود: همچنین به مناسبت دهه ولایت؛ پویش کتابخوانی با موضوع غدیر ویژه این گروه از مددجویان اجرایی می‌شود.

جباری گفت: برگزاری مسابقات کتابخانی با موضوع غدیر، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جلسات «طرح فلاح» ویژه مددجویان، تشریح واقعه غدیر خم با هدف ارتقای سطح دینی و فرهنگی خانواده ها، اطعام محلات کمتر برخوردار و دیدار مسوولان استانی و شهرستانی از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت دهه ولایت است.

وی افزود: جشنواره خوشنویسی با موضوع قرآنی و نهج البلاغه، تکریم ۱۱۰ مددجوی سادات و جشنواره ملی راه روشن در قالب تربیت در نهج البلاغه نیز در این ایام برای مددجویان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط